2010. június 7., hétfő

az első

Az első dolog, a nevem. Nem számít. Mert nem számít, hogy ki vagyok, csak az hogy mit gondolok. ezért hoztam létre ezt a blogot. Na meg azért, mert a kézírásomat még én sem tudnám kiolvasni.
A problémák és gondolatok majd jönnek. Nem rendszeresen. Nem vagyok egy rendes fajta. Sok minden foglalkoztat. Egyre több minden. Környezetvédelem. Például. Meg politika. Nem hagyományos értelemben. Zene, film, színház etc.etc. Lesz itt minden, mint a mesében.
Most megyek.


Csók

1 megjegyzés:

  1. Elküldted a linket és nevetve kerestem fel a blogod. Annyira gondoltam: Vajon milyen gondolatok juthatnak eszedbe, innen a tanyáról. Olvastam és leesett az állam. Kétszer végigmentem az egészen, elolvastam újra meg újra és próbáltam mindent felfogni. Lehet hogy ezt így nem hiszed el, de először saját magam jutott az eszembe. A megfogalmazások, a gondolatok, a felfogás: minden. A gépemen egy mappa tele van az írásaimmal, és annyira egyezik a tieiddel, csak épp a téma más. De az sem mindig. Nemtudom, nem is értem, hogy hogy lehetséges ez. Talán családi vonás vagy tudom is én. De ennyire még sosem lepődtem meg semmin. Mégis tetszett valahogy az egész, ahogy írsz és amit írsz és hogy mindenki elolvashatja. Így tovább. Hugod

    VálaszTörlés