2010. június 20., vasárnap

Bkv, i love you!

Nem szeretem a tömegközlekedést. Már az első szóval is bajom van nem hogy a kettővel együtt... A metró eddig is első számú főellenségem volt aztán jött a busz, végül a villamos. Mondjuk a fogaskerekűt még nem utáltatták meg velem....mondjuk az nem is bkv.

Elindultam 17:00-kor otthonról hogy bérletet vegyek.
17:08-kor értem le a legközelebbi bérletárushoz a Lehel térre, ahol azt merték kiírni, hogy 17:00-tól 17:20-ig zárva. Természetesen a közelben  nem lehet máshol bérletet venni - tudtam meg az ellenőr uraktól -, ezért úgy döntöttem elindulok gyalog a nyugatihoz, ami csak pár perc, de mindenképpen kevesebb, mint 12, amennyit várnom kellett volna.
A Westend felöli oldalon 17:17-kor álltam be amögé az egy ember mögé aki előttem volt, de a "kedves" idősebb hölgy már kiabált is ki az üvegen, hogy ne álljunk sorba, mert neki szünete lesz 17:20-tól és nem marad ott egy percig se.
- Semmi baj - gondoltam -,biztos a mögöttem állóknak mondja, akik már valószínűleg nem férnek bele az időbe. Az előttem álló férfi még mondta is kedvesen, hogy mi sem azért állunk sorba, mert ráérünk és hogy én még időben beálltam.Mondanom sem kell, hogy nem érdekelte a hölgyet a történet, csak ő sokkal vulgárisabban hozta ezt tudtunkra.S mikor az elődöm azt merte mondani hogy majd kirugják ezért, közölte velünk hogy itt van már 30 éve és ha ki akarták volna rugni akkor már rég megtették volna.
Nem is firtattuk ezek után a dolgot és mikor én 17:19-kor sorra kerültem, mintegy önigazolás képpen közölte velem, hogy ő megmondta hogy nem álljunk sorba, és szépen elkezdett pakolni. Mire én azt mertem mondani, hogy még csak 19 van. A válasz cenzúrázott lényege az volt, hogy ő leszarja. A többit nem vártam meg. Az előttem lévő fickó még visszaszólt, és gondolom egy jó 5 perces perlekedés követte ezt, melynek következtében a nő sem ment el szünetre és a pasi sem a dolgára. Én szépen továbbsétáltam a másik lejárathoz, ahol nem kis örömömre nyitva volt az ablak, viszont 35 különböző korú és nemű sorstárs várt a sorára. Elkeseredésemben én sem tettem másképp, így közönsége lehettem annak a csak nekem nem mindennapi műsornak amit egy ott kéregető részeg/hajléktalan adott elő.
Először megpróbálta megkérni a nőnemű humanoidokat, hogy ugyan vegyenek má' neki 2 jegyet, vagy adják oda az árát; majd miután nem járt sikerrel, hihetetlen részletgazdagsággal elemezte és értékelte őket Chaplint megszégyenítő némajátékkal.
Mindez a közjáték nem töltötte ki azt a röpke 40-50 perces várakozás időt, mely a sorbaállásommal járt, de legalább színt vitt a szürkeségébe.
Miután sikeresen megvettem a bérletem, már minden simán ment, és a rendes menetidőn belül el is értem uticélom. Csak az a több mint egy órás előjáték nem hiányzott.

De nem is kishazánkban élnénk, ha ez nem így történt volna...

4 megjegyzés:

  1. Azt hittem, a végén kiderül, hogy elfelejtettél pénzt vinni magaddal ;)

    VálaszTörlés
  2. :) ha így is lett volna, kártyával is lehet fizetni... igaz azon sincs egy fillér se

    VálaszTörlés
  3. haza jössz összedobunk neked egy biciklit és felvisszük. :D

    VálaszTörlés